sobota, 22 czerwca 2013

Rowery DIY + ENDOMONDO

POMOC MIERZONA KILOMETRAMI!
Chciałam Wam jeszcze wspomnieć o aplikacji ENDOMONDO, możecie ściągnąć ją na swojego smartfona i przy okazji pomóc potrzebującym! Aplikacja mierzy czas, prędkość, dystans, spalone kalorie, a dodatkowo od 15 czerwca do 29 września T-mobile za przebyte kilometry przeznaczy nawet MILION zł dla podopiecznych Fundacji TVN. Możecie biegać, jeździć rowerem, spacerować i wiele innych. Aplikacja jest BEZPŁATNA, a robiąc coś dla siebie (prowadząc aktywny tryb życia) możecie pomóc komuś w potrzebie! Zachęcam Was bardzo do wzięcia udziału w tej akcji ;)) Więcej informacji znajdziecie na stronie i pamiętajcie, że każdy kilometr się liczy ;)









Leal.

9 komentarzy:

  1. pomimo wcześniejszego nieszczęścia pięknie wyszło . Też mam podobny rower i teraz jak patrzę na te zdjęcia to jak nic chce mój przemalować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetnie Wam wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszła Wam renowacja ;) Szkoda, że nie znalazłaś już miętowego sprayu

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, widze, że u Ciebie też post z DIY bike :) Zapraszam do mnie na nowego posta :) dodaje do obserwowanych // http://mywolin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również chciałam pomóc, ale niestety na mój telefon aplikacja nie da się ściągnąc... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Endomondo <3 sama korzystam :)
    Renowacja rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejjj :)) Świetna sprawa!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś słyszłam o tej aplikacji ale później zapomniałam o niej , teraz na wiosnę zacznę biegać i na pewno skorzystam z tego bajeru ;):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, pozytywnie i za krytykę.. konstruktywną oczywiście ;)
NA PYTANIA ODPOWIEM POD TYM POSTEM ;)
Reklamy oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
Leal.